Povestea unei vulpite

Cu ochi neexperimentați, masivi și tristă. Mărturii cu ajutorul emilia plugaru - sinus nourașul acum el a răpit în bârlogul său la marginea unui mol și arată goală. Este noapte, dar nu dormi. După ea, ea doarme în tăcere 3 vulpi. Grija mare a vulpei antice este veve - monstrul. Din moment ce tatăl vulpei a dispărut, micuța a devenit nerecunoscută. El sa blocat într-o lume în care nu poate penetra. Zilele la rînd se plimbă singure în pădure, iar chestiile ciudate urcă prin tufișuri cu o repetare minunată. Uneori el urcă și se echilibrează acolo ore întregi. Leizli nu mai înțelege de ce zeul a dispărut. Ar fi lăsat-o pentru o altă vulpe, vânătorii ar putea fi împușcați, cățelușele ar putea fi rupte ... Deci, pe lângă - zeil este mult timp plecat și ea sau ea nu are timp pentru lacrimi. Ar trebui să aibă grijă de puii ei. El face cum poate. Dar devine mai dificil pentru el. Din când în când, el se întoarce de la vânătoarea obosită cu blană ruptă, fără căutarea. Acum nu mai este vulpea de epocă. E bucuroasă că a bătut chiar la gură. Proporția pradă în 4 părăsind cea mai mică piesă. Vulpele uriașe consumă cu pofta. Veșmântul mic atinge adânc carnea. Vulturul meu devine pur și simplu gnash. O gnash ca toate zilele! Am dat o atingere, deci, în interiorul piesei. Am dorit să râd. Dar el, nebunul, sa speriat și a țipat - r-r! Rose în nori. Așteptam să mă întorc din nou că, dacă l-aș fi transformat în vulpi când sa schimbat acolo, ar fi bătut de pământ. Înţelegi? Fluturașii nu mai zboară. Ha, ha, ha! De asemenea, așteaptă cu nerăbdare să-l, hamei, pare un vânător nenorocit. Faptul ăsta se uită, un sunet și ... Gata! Sunt o văduvă. Am vărsat câteva lacrimi, dar a trecut repede. Am fost înțelesul unui palat. Am avut câteva lacuri pline de sălbăticie. Am fost bogat, minunat și am devenit o vrăjitoare vrăjitoare. Ce vreau? Din când în când, însă, singurătatea a început să se împingă în sus. Am aflat că nu am un suflet cald și blând care să fie în permanență lângă mine și peste care ar trebui să-mi revarsă suferința de fiecare dată când am avut o dorință. Și apoi mi-am amintit de sora mea. Am trimis rapid o vrăjitorie pentru a-mi oferi informații. Așa că am descoperit că luz sa schimbat în căsătorie cu zum vulgar. O pușcă în orice alt caz. Ea o părăsise, lăsând cinci vulpi și o vulpe în îngrijirea ei. Pentru plăcerea mea extraordinară, am descoperit că sora mea scumpă o conduce la fel de îngrozitor cum poate. Nu am nimic de ascuns. Am fost fericit. Dar am vrut să le privesc cu ochii mei. Și ... Am venit aici acasă. Ceea ce am văzut este dificil de luat în considerare chiar acum. Mama ta nu mai era în bârlog. Cei cinci frați, vulpi de scufundări care au fost destul de buni pentru a se mișca, se răsuceau, mușcau, pulverizau bucăți de blană peste tot în cameră. I-am lovit un număr de ele și le-am liniștit. A devenit mai bine după aceea că am observat că într-un colț, cu cizma așezată pe bălți, a fost un miracol de vulpe mic, fin, sensibil, o păpușă reală. Mă privi că mă rog, cu ochi mari, verzi și nefericiți, ca și cum ar fi vrut să mă ajute.